Ernest Grobelny
- Typ projektu:
- Strategia komunikacji i teksty WWW
- Branża:
- finansowa
- Data:
- Czerwiec 2019
- Adres:
- www.ernestgrobelny.pl
Wyzwanie
Stworzyć strategię komunikacji, która połączy przyjazny język informacyjny z subtelną, ale skuteczną promocją oraz kreacją profesjonalnej marki osobistej. Projekt objął także koordynację całego procesu jej budowy – od makiety układu treści, przez organizację sesji zdjęciowej po współpracę z front-end developerem.
Realizacja
Tradycyjny brief zastąpiłem kilkoma spotkaniami, aby poznać Ernesta, styl jego pracy oraz świat finansów osobistych. Co więcej, przeprowadziłem wywiad z kilkoma Klientami, aby poznać usługi consultingowe z właściwej perspektywy. Już podczas rozmów zrodził się w mojej głowie pomysł na Personal Branding oraz przyjazne teksty na stronę internetową w stylu Human 2 Human.
Efekt
W dwa tygodnie powstała strategia Personal Branding oparta na ekspozycji skuteczności oraz wyjątkowej osobowości Ernesta oraz osobista strona internetowa nasycona autorskimi zdjęciami. Przejrzyste, dynamiczne i przekonujące teksty zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania kreują wizerunek, na którym zależało Ernestowi i zapewniają coraz więcej Klientów. Zadanie wykonane.
Zobacz kolejne projekty
-
-
- Szkoła Tańca Agnieszki KaczorowskiejSzkoła Tańca Agnieszki KaczorowskiejTeksty na stronę internetową
- Fitness Park / Warszawianka / AgoraFitness Park / Warszawianka / AgoraTeksty na stronę internetową
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!