Reklama natywna

(Nie)widzialna promocja z wielkim efektem

Wybierz Branding między wierszami

Reklama natywna dla dużych i małych firm

Skuteczne antidotum na nachalną promocję

Nie widać jej, lecz wywołuje pragnienie czytania. Nic nie słychać jej, lecz przemawia do wyobraźni. To opiniotwórcza reklama, która promuje między wierszami i wpisuje Twoją firmę w kontekst, który naprawdę interesuje potencjalnych Klientów.

 

Wczytaj się w możliwości i do usłyszenia!

Przekonujące, prawda?

“Nikt nie czyta reklam. Ludzie czytają to, co ich interesuje i czasami jest to reklama.”

Howard Gossage

Reklama natywna – oferta

Wszystko, czego potrzebujesz

Zamów już teraz lub zerknij niżej na przykładowe opinie

Wyceń reklamę natywną

Moi Klienci

Dołączysz?

Reklamy natywne – opinie

Moją wizytówką są rekomendacje Klientów

Reklamy natywne – współpraca

Lepiej niż oczekujesz – więcej niż się spodziewasz

Reklamy natywne – kontakt

Czekam na wiadomość i działamy!

A więc chcesz, aby reklamy natywne promowały Twoją firmę między wierszami oraz połączyły skuteczny Branding z zaangażowaniem Odbiorców. No to do dzieła. Napisz lub zadzwoń – złożę Ci ofertę nie do odrzucenia.

+48 795 513 883
filip@nocnycopywriter.pl




Reklama natywna – co to jest?

Reklama natywna to wartościowa treść promocyjna idealnie wkomponowana w konkretny kontekst informacyjny oraz szatę graficzną serwisu internetowego, czasopisma, programu TV lub innego nośnika informacji. Warunkiem sukcesu jest opiniotwórczy, przydatny i angażujący Content, który zapewnia Twoim potencjalnym Klientom realną wartość (np. przyjazną edukację, zawodowe newsy lub rozrywkę). Reklama natywna ulokuje promocję Twojej firmy między wierszami zapewniając jej korzyści wizerunkowe oraz większy potencjał sprzedażowy.

Reklama natywna a „ślepota banerowa”

Potencjalni Klienci Twojej firmy cierpią na „ślepotę banerową”, ponieważ bardzo często nie zwracają uwagi na reklamy internetowe. Alergicznie reagują na nachalną promocję, wyrzucają ulotki zanim je przeczytają, a mailowy spam kasują z nerwowym błyskiem w oku. Najlepszym antidotum na te objawy jest reklama natywna wkomponowana w kontekst, który interesuje Odbiorcę w konkretnym momencie. Warto przytoczyć opinię legendarnego Copywritera Howarda Gossage, który stwierdził, że „Nikt nie czyta reklam. Ludzie czytają to, co ich interesuje. Czasami jest to reklama.”