BLOOM

Kwiatowe lemoniady
Typ projektu:
Teksty na ulotki i etykiety
Branża:
FMCG
Data:
czerwiec 2019
www.letitbloom.pl

Wyzwanie

Wojtek – sympatyczny właściciel marki BLOOM zamówił oryginalne teksty na ulotki i etykiety, które wywołają przyjemne pragnienie czytania i… zakupu. Zadanie było konkretne. Każde słowo powinno rozkwitać miksem kwiatowych smaków oraz odzwierciedlić hipsterską osobowość firmy.

Realizacja

Brief to stanowczo za mało, bo chodzi o to, aby w tekstach poczuć prawdziwy smak. Dlatego redakcję tekstów poprzedziła orzeźwiająca degustacja wszystkich kwiatowych lemoniad oraz kilka rozmów o kwiatach, owocach, imprezach oraz wyższości lekko gazowanych napojów nad wodą mineralną.

Efekt

W dwa dni powstały lekko gazowane teksty na ulotki oraz soczyste opisy na etykiety trzech kwiatowych lemoniad. Wstrząsnąłem kreatywne słowa i zmieszałem je z dojrzałymi pomysłami, które zerwałem z filozofii marki BLOOM. Copywriting już dostępny w klubach i na sklepowych półkach!

Zobacz kolejne projekty

Kliknij z czystej ciekawości

Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!

Porozmawiajmy

Sprawdź, co mogę zrobić dla Twojej firmy