BLOOM
- Typ projektu:
- Teksty na ulotki i etykiety
- Branża:
- FMCG
- Data:
- czerwiec 2019
- www.letitbloom.pl
Wyzwanie
Wojtek – sympatyczny właściciel marki BLOOM zamówił oryginalne teksty na ulotki i etykiety, które wywołają przyjemne pragnienie czytania i… zakupu. Zadanie było konkretne. Każde słowo powinno rozkwitać miksem kwiatowych smaków oraz odzwierciedlić hipsterską osobowość firmy.
Realizacja
Brief to stanowczo za mało, bo chodzi o to, aby w tekstach poczuć prawdziwy smak. Dlatego redakcję tekstów poprzedziła orzeźwiająca degustacja wszystkich kwiatowych lemoniad oraz kilka rozmów o kwiatach, owocach, imprezach oraz wyższości lekko gazowanych napojów nad wodą mineralną.
Efekt
W dwa dni powstały lekko gazowane teksty na ulotki oraz soczyste opisy na etykiety trzech kwiatowych lemoniad. Wstrząsnąłem kreatywne słowa i zmieszałem je z dojrzałymi pomysłami, które zerwałem z filozofii marki BLOOM. Copywriting już dostępny w klubach i na sklepowych półkach!
Zobacz kolejne projekty
-
-
- Szkoła Tańca Agnieszki KaczorowskiejSzkoła Tańca Agnieszki KaczorowskiejTeksty na stronę internetową
- Fitness Park / Warszawianka / AgoraFitness Park / Warszawianka / AgoraTeksty na stronę internetową
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!