Porto Marina

Hotel w Krynicy Morskiej
Typ projektu:
Teksty na stronę internetową
Branża:
hotelarstwo
Data:
lipiec 2016
Adres:
www.portomarina.pl

Wyzwanie

Bardzo się ucieszyłem, gdy usłyszałem: „Panie Filipie – zależy nam na profesjonalnych tekstach na stronę w marynistycznym stylu. Chcemy, aby Copywriting był lekki, klimatyczny i jednocześnie konkretny, aby Goście od razu czuli, że znaleźli miejsce, którego szukają”. Kiedy to usłyszałem, to pomyślałem, że trzeba napisać teksty WWW, w których Goście usłyszą szum morza i poczują subtelną bryzę Bałtyku.

Realizacja

W pierwszej kolejności przeprowadziłem telefoniczny wywiad, przygotowałem brief oraz portret modelowego Gościa hotelu. Następnie wybrałem idealny szablon Worpress, napisałem teksty WWW i zaplanowałem ich układ na stronie internetowej. Po akceptacji treści wraz z programistą dobrałem zdjęcia oraz pomogłem w customizacji projektu. Po zakończeniu realizacji Klient zamówił artykuły blogowe, które zapewnią hotelowi skuteczne pozycjonowanie i wyższe pozycje w Google.

Efekt

Teksty na stronę internetową odzwierciedlają marynistyczny klimat hotelu oraz w przejrzysty sposób prezentują konkretne informacje. Hasła reklamowe na banery przyciągają uwagę, a sugestywne wezwania do działania kierują ruchem na stronie zgodnie z Najbardziej Oczekiwaną Reakcją. Teksty WWW spełniły oczekiwania Klienta, zwiększyły konwersję i przełożyły się na wyższą sprzedaż.

Zobacz kolejne projekty

Kliknij z czystej ciekawości

Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!

Porozmawiajmy

Sprawdź, co mogę zrobić dla Twojej firmy