Porto Marina
- Typ projektu:
- Teksty na stronę internetową
- Branża:
- hotelarstwo
- Data:
- lipiec 2016
- Adres:
- www.portomarina.pl
Wyzwanie
Bardzo się ucieszyłem, gdy usłyszałem: „Panie Filipie – zależy nam na profesjonalnych tekstach na stronę w marynistycznym stylu. Chcemy, aby Copywriting był lekki, klimatyczny i jednocześnie konkretny, aby Goście od razu czuli, że znaleźli miejsce, którego szukają”. Kiedy to usłyszałem, to pomyślałem, że trzeba napisać teksty WWW, w których Goście usłyszą szum morza i poczują subtelną bryzę Bałtyku.
Realizacja
W pierwszej kolejności przeprowadziłem telefoniczny wywiad, przygotowałem brief oraz portret modelowego Gościa hotelu. Następnie wybrałem idealny szablon Worpress, napisałem teksty WWW i zaplanowałem ich układ na stronie internetowej. Po akceptacji treści wraz z programistą dobrałem zdjęcia oraz pomogłem w customizacji projektu. Po zakończeniu realizacji Klient zamówił artykuły blogowe, które zapewnią hotelowi skuteczne pozycjonowanie i wyższe pozycje w Google.
Efekt
Teksty na stronę internetową odzwierciedlają marynistyczny klimat hotelu oraz w przejrzysty sposób prezentują konkretne informacje. Hasła reklamowe na banery przyciągają uwagę, a sugestywne wezwania do działania kierują ruchem na stronie zgodnie z Najbardziej Oczekiwaną Reakcją. Teksty WWW spełniły oczekiwania Klienta, zwiększyły konwersję i przełożyły się na wyższą sprzedaż.
Zobacz kolejne projekty
-
-
- Szkoła Tańca Agnieszki KaczorowskiejSzkoła Tańca Agnieszki KaczorowskiejTeksty na stronę internetową
- Fitness Park / Warszawianka / AgoraFitness Park / Warszawianka / AgoraTeksty na stronę internetową
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!