Kurs Copywriting + Kurs SEO + Kurs Content Marketing

Storytelling i optymalizacja tekstów sprzedażowych
Typ projektu:
Szkolenie
Branża:
Turystyka
Data:
maj 2019

Wyzwanie

ITAKA to lider wśród polskich firm i operatorów turystycznych, a więc wyzwanie całkiem spore, tym bardziej, że w szkoleniu mieli wziąć udział Pracownicy działu marketingu, sprzedaży i komunikacji.

Właśnie z tego względu zapotrzebowanie na wiedzę połączyło pisanie tekstów ofertowych oraz reklam + podstawy pozycjonowania stron internetowych + Branded Content Marketing.

Warsztaty

Najpierw analiza potrzeb szkoleniowych i dedykowany program. A potem warsztaty Copywritingu, kurs SEO i podróż do świata Content Marketingu. Całość szkolenia oparłem o zasady Customer Journey w branży turystycznej – od spojrzenia na firmę/ofertę oczami Klienta, przez obrazowy Copywriting, aż po pozycjonowanie wkomponowane w angażujący Content Marketing.

Efekt

W trakcie szkolenia powstały, m.in. nowe wzory opisów kierunków turystycznych i ofert turystycznych. Uczestnicy przećwiczyli, m.in. wcielanie się w Klienta, precyzowanie informacji, obrazowy język korzyści oraz techniki dywersyfikacji podobnych opisów hoteli i wycieczek. Uporządkowaliśmy wiedzę w zakresie SEO, a następnie wyznaczyliśmy cele i KPI, zbudowaliśmy lejek sprzedażowy i stworzyliśmy kreatywny scenariusz kampanii Content Marketingowej w branży turystycznej.

Zobacz kolejne projekty

Kliknij z czystej ciekawości

Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!

Porozmawiajmy

Sprawdź, co mogę zrobić dla Twojej firmy