Szkolenie Copywriting & Content Marketing

Praktyczne warsztaty dla działu komunikacji
Typ projektu:
Szkolenie
Branża:
Bankowość i Finanse
Data:
czerwiec 2019

Wyzwanie

Santander Bank Polska uruchomił już nowoczesną stronę, wdrożył zasady prostego języka korzyści oraz omni-chanell’ową strategię Klienta w centrum uwagi. Skąd zatem pomysł na szkolenie?

To, co jest świetne, trzeba doskonalić, zgodnie z zasadą from good to great.  Najlepiej podczas warsztatów, podczas których można przećwiczyć pisanie tekstów promocyjnych oraz spojrzeć na Copywriting i Content Marketing z nowej perspektywy. Zwłaszcza jeżeli całość dopełni szybki kurs SEO i grywalizacja!

Warsztaty

Na początek wziąłem pod lupę potrzeby szkoleniowe działu komunikacji Santander Bank Polska i przeanalizowałem teksty i działania Content Marketingowe liderów polskiego sektora bankowego. Rozejrzałem się także za oceanem oraz po Europie.

Na tej podstawie opracowałem program szyty na miarę oraz przygotowałem pakiet ćwiczeń i symulacji. Całe szkolenie podzieliłem na 3 moduły: kurs pisania tekstów marketingowych, kurs SEO oraz szkolenie z Content Marketingu.

Efekt

Już podczas szkolenia powstały teksty gotowe do wykorzystania w planowanych działaniach informacyjnych i promocyjnych banku.

Powstały także scenariusze grywalizacji oraz koncepcje kampanii marketingu treści wkomponowanych w lejek sprzedażowy wybranych grup obecnych i potencjalnych Klientów.

Zobacz kolejne projekty

Kliknij z czystej ciekawości

Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!

Porozmawiajmy

Sprawdź, co mogę zrobić dla Twojej firmy