Szkolenie Copywriting & Content Marketing
- Typ projektu:
- Szkolenie
- Branża:
- Bankowość i Finanse
- Data:
- czerwiec 2019
Wyzwanie
Santander Bank Polska uruchomił już nowoczesną stronę, wdrożył zasady prostego języka korzyści oraz omni-chanell’ową strategię Klienta w centrum uwagi. Skąd zatem pomysł na szkolenie?
To, co jest świetne, trzeba doskonalić, zgodnie z zasadą from good to great. Najlepiej podczas warsztatów, podczas których można przećwiczyć pisanie tekstów promocyjnych oraz spojrzeć na Copywriting i Content Marketing z nowej perspektywy. Zwłaszcza jeżeli całość dopełni szybki kurs SEO i grywalizacja!
Warsztaty
Na początek wziąłem pod lupę potrzeby szkoleniowe działu komunikacji Santander Bank Polska i przeanalizowałem teksty i działania Content Marketingowe liderów polskiego sektora bankowego. Rozejrzałem się także za oceanem oraz po Europie.
Na tej podstawie opracowałem program szyty na miarę oraz przygotowałem pakiet ćwiczeń i symulacji. Całe szkolenie podzieliłem na 3 moduły: kurs pisania tekstów marketingowych, kurs SEO oraz szkolenie z Content Marketingu.
Efekt
Już podczas szkolenia powstały teksty gotowe do wykorzystania w planowanych działaniach informacyjnych i promocyjnych banku.
Powstały także scenariusze grywalizacji oraz koncepcje kampanii marketingu treści wkomponowanych w lejek sprzedażowy wybranych grup obecnych i potencjalnych Klientów.
Zobacz kolejne projekty
Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!