Reklama natywna dla dużych i małych firm
Nie widać jej, lecz wywołuje pragnienie czytania. Nic nie słychać jej, lecz przemawia do wyobraźni. To reklama natywna, która promuje między wierszami i wpisuje Twoją firmę w kontekst, który naprawdę interesuje potencjalnych Klientów!
Wczytaj się w możliwości i do usłyszenia!
... też tak czytasz? 😉
„Nikt nie czyta reklam. Ludzie czytają to, co ich interesuje i czasami jest to reklama.”
Howard Gossage
Reklama natywna – oferta
Zamów już teraz lub zerknij niżej na przykładowe opinie
Moi Klienci
Reklamy natywne – współpraca
Formalności
Podpisujemy umowę i dokonujesz wpłaty 50% zaliczki
Tele-wywiad
Przeprowadzam z Tobą rozmowę i tworzę profesjonalny brief
Kreacja
Tworzę dla Twojej firmy skuteczne reklamy natywne
Przekazanie praw
Po opłaceniu faktury końcowej nabywasz prawa autorskie
Reklamy natywne – kontakt
A więc chcesz, aby reklamy natywne promowały Twoją firmę między wierszami oraz połączyły skuteczny Branding z zaangażowaniem Odbiorców. No to do dzieła. Napisz lub zadzwoń – złożę Ci ofertę nie do odrzucenia.
Reklama natywna – co to jest?
Reklama natywna to wartościowa treść promocyjna idealnie wkomponowana w konkretny kontekst informacyjny oraz szatę graficzną serwisu internetowego, czasopisma, programu TV lub innego nośnika informacji. Warunkiem sukcesu jest opiniotwórczy, przydatny i angażujący Content, który zapewnia Twoim potencjalnym Klientom realną wartość (np. przyjazną edukację, zawodowe newsy lub rozrywkę). Reklama natywna ulokuje promocję Twojej firmy między wierszami zapewniając jej korzyści wizerunkowe oraz większy potencjał sprzedażowy.
Reklama natywna a „ślepota banerowa”
Potencjalni Klienci Twojej firmy cierpią na „ślepotę banerową”, ponieważ bardzo często nie zwracają uwagi na reklamy internetowe. Alergicznie reagują na nachalną promocję, wyrzucają ulotki zanim je przeczytają, a mailowy spam kasują z nerwowym błyskiem w oku. Najlepszym antidotum na te objawy jest reklama natywna wkomponowana w kontekst, który interesuje Odbiorcę w konkretnym momencie. Warto przytoczyć opinię legendarnego Copywritera Howarda Gossage, który stwierdził, że „Nikt nie czyta reklam. Ludzie czytają to, co ich interesuje. Czasami jest to reklama.”