Uczę pozycjonować strony z efektem TOP 5 Google

Trener SEO

Prowadzę otwarte kursy SEO oraz szkolenia z pozycjonowania dla firm, podczas których uczestnicy od razu optymalizuję swoje firmowe strony internetowe. 

Przekazuję autorskie  know-how, praktyczną wiedzę i sprawdzone rozwiązania gotowe do natychmiastowego wykorzystania. 

Jestem doświadczonym specjalistą pozycjonowania, który ulokował setki stron w TOP 5 Google po słowach kluczowych o bardzo wysokiej konkurencji. Dzięki temu, jako trener SEO przekazuję Uczestnikom hiper-praktyczną wiedzę, która zapewnia wysokie miejsca w wyszukiwarce, a tym samym zwiększać ruch, pozyskiwać nowych klientów i zdobywać przewagę nad konkurencją!
Co wybierasz?

Kursy, szkolenia i konsultacje SEO

Kurs SEO

  • 11-12 listopada 2025, Online
+

Copywriting + SEO + Content Marketing

  • 11 - 12 października 2025, Warszawa
+

Kurs AI: Copywriting + SEO

  • Termin do ustalenia
+

Kurs SEO dla firm

  • Termin do ustalenia
+

Szkolenie SEO dla E-commerce

  • Termin do ustalenia
+

Bieżące konsultacje SEO Online

  • 1 konsultacje (60') = 290 zł netto
+
Czas wyprzedzić konkurencję

W Google jest jak w życiu – trzeba się dobrze ustawić!

Wszystko, czego potrzebujesz to praktyczna wiedza, którą od ręki wykorzystasz w pozycjonowaniu firmowej strony. Jako trener SEO gwarantuję, że ją otrzymasz i że wyposażę Cię w niezbędne narzędzia, sprawdzone know-how oraz skuteczne rozwiązania!

Średnia ocena: 4.9 / 5

Dlaczego warto współpracować właśnie ze mną?

Twój trener SEO

Ekspercka znajomość SEO
Sprawdzone know-how
12 lat doświadczenia w SEO Onsite i Offsite
Kilkaset fraz SEO ulokowanych w TOP 5 Google
Udokumentowane sukcesy w zakresie pozycjonowania
Tysiące godzin szkoleniowych i konsultacji
Praktyczne podejście
Świetna interakcja + Przyjazna komunikacja
Pełen profesjonalizm
Najwyższe standardy etyczne

Dobry trener SEO - co go wyróżnia?

Moim zdaniem dobry trener SEO to praktyk z krwi i kości, którego wizytówką jest wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron , udokumentowane sukcesy oraz pozytywne opinie. Jego know-how musi obejmować zarówno techniczne aspekty SEO, jak i Content Marketing, Link-Building, AI oraz analizę danych. Kluczowa jest umiejętność przekazywania specjalistycznej wiedzy w prosty i przystępny sposób, tak aby uczestnicy mogli natychmiast wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennej pracy. Wg mnie, dobry trener SEO łączy szkolenie z consultingiem, dostosowując materiał do realnych potrzeb uczestników. Powinien także bazować na przykładach, analizować błędy i wskazywać skuteczne rozwiązania. Krótko mówiąc najważniejsze jest praktyczne podejście. Właśnie dlatego każdy kurs SEO powinien opierać się na pracy w narzędziach, analizach i konkretnych metodach kompleksowej optymalizacji stron internetowych w zakresie pozycjonowania. Dobry szkoleniowiec stale aktualizuje swoją wiedzę, testuje nowe rozwiązania i śledzi zmiany w algorytmach, aby przekazywać uczestnikom najnowsze i wyłącznie rzetelne informacje. Dobry trener SEO musi także rozumieć specyfikę różnych branż i umieć dostosować strategie do unikalnych potrzeb.

Jak dobry trener SEO przekazuje wiedzę?

Praktycznie i jeszcze raz praktycznie! Dobry trener SEO przekazuje wyłącznie najnowszą, rzetelną i sprawdzoną wiedzę, skupiając się na konkretnych aspektach optymalizacji. Zasady SEO ilustruje przykładami, pokazuje, w jaki sposób analizować i dobierać ogólnych i szczegółowe frazy SEO za pomocą Planera Słów Kluczowych i innych narzędzi. Krok po kroku wyjaśnia, jak współpracować z algorytmami , takimi jak Koliber, Panda i Pingwin, aby treści były zgodne z wymaganiami robotów Google. Przekazuje praktyczną wiedzę w zakresie diagnostyki oraz optymalizacji technicznych parametrów stron internetowych, modernizacji struktury menu i adresów URL Trener SEO pokazuje także, jak budować poprawną hierarchię nagłówków i optymalizować treści zgodnie z parametrami EEAT, metodą FAQ-Driven SEO i SGE. Jego warsztaty obejmują także budowanie siatki linków wewnętrznych i sposoby pozyskiwania wartościowych linków zewnętrznych, które zwiększają autorytet strony. Uczestnicy uczą się uzupełniać metadane, by zwiększyć ich skuteczność w generowaniu kliknięć. Dobry trener pozycjonowania podczas swoich kursów i szkoleń optymalizuje firmowe witryny uczestników oraz tworzy z nimi plany SEO uwzględniając dostępne zasoby działu marketingu i realne możliwości czasowe.