3 opcje do wyboru: ułóż program jak z puzzli, wybierz gotowy kurs lub zamów audyt z dopasowanym szkoleniem

Szkolenie z Copywritingu dla firm

Co powiesz na hiper-warsztatowe szkolenie z Copywritingu z  dopasowanym programem oraz pakietem sprawdzonych  technik, branżowych przykładów, gotowych wzorów i praktycznych ćwiczeń z fachową analizą?

Szkolenie wyposaży Uczestników w zestaw przydatnych narzędzi i konkretnych umiejętności, dzięki którym każdy szybciej, od ręki i za każdym stworzy skuteczne hasła, reklamy, newslettery, posty oraz teksty WWW. 

Co więcej, podczas szkolenia powstanie sporo kreatywnych koncepcji i  tekstów gotowych do natychmiastowego wykorzystania w bieżących lub planowanych działaniach marketingowych Twojej firmy! 

3 warianty dopasowanego programu do wyboru

Wybierz zagadnienia i ułóż program jak z puzzli, zamów gotowy kurs lub zamów audyt z dopasowanym szkoleniem

Techniki + Przykłady + Wzory + Ćwiczenia z analizą

Będziemy pracować na tekstach z Twojej branży w - bez straty czasu na zbędną teorię i abstrakcyjne Case Studies

Konkretne umiejętności potwierdzone certyfikatem

Wyposażę Uczestników w narzędzia, dzięki którym natychmiast wzniosą skuteczność tekstów na wyższy poziom
Wariant nr 1

Wybierz zagadnienia i ułóż program jak z puzzli

Psychologia Copywritingu i mikro-strategie tekstów marketingowych

Uczestnicy nauczą się myśleć jak Klient, zdefiniują ich potrzeby, przekonujące argumenty i unikalne cechy sprzedaży (USP). Podczas ćwiczeń stworzą także pomocne mikro-strategie tekstów marketingowych

Model AIDA, przejrzysta struktura i pro-konwersyjne techniki fiksacyjne

Uczestnicą otrzymają narzędzia, dzięki którym skoncentrują oko każdego odbiorcy, ułatwią intuicyjne skanowanie treści we wszystkich formatach, spotęgują znaczenie informacji oraz znacznie zwiększą konwersję tekstów

Pro-sprzedażowy język korzyści i Laddering informacji

Uczestnicy nauczą się prezentować cechy i zalety produktów lub usług przekonującym językiem korzyści, który łączy moc przekonujących argumentów z siłą struktur perswazyjnych i potęgą pożądanych emocji

Prosty język i komunikacja Human to Human, czyli Copywriting H2H

Uczestnicy nauczą się zmieniać sztampową "korpo-gadkę" oraz marketingowe frazesy w przyjazne teksty oparte o zasady prostego języka, które kreują pożądany wizerunek, skutecznie angażują i znacznie zwiększają interakcję

Jak tworzyć skuteczne nagłówki i kreatywne hasła reklamowe?

Uczestnicy nauczą się zaskakiwać hipokamp odbiorców, tworzyć luki informacyjne oraz łączyć kreatywną formą z przekonującą treścią - w tym celu opanują konkretne techniki i wykonają sporo ćwiczeń redakcyjnych

Jak tworzyć reklamy? 12 wzorów do kreacji krótkich tekstów marketingowych

Uczestnicy stworzą notatki, a następnie za pomocą sprawdzonych wzorów zmienią motywacje zakupowe oraz przekonujące argumenty w pro-sprzedażowe reklamy na banery, posty sponsorowane i inne małe formaty

Opiniotwórcze i pro-sprzedażowe Newslettery: 5 wzorów i ćwiczenia

Uczestnicy otrzymają gotowe wzory (tzw. formuły copywriterskie), które wystarczy wypełnić treścią z notatek, aby krok po kroku i od ręki tworzyć Newslettery o wysokiej konwersji

Podstawy pozycjonowania stron, SEO Copywriting i przydatne narzędzia

Uczestnicy poznają zasady EEAT i SGE, nauczą się dobierać słowa kluczowe, współpracować z algorytmami Google oraz optymalizować strukturę strony, adresy URL, teksty i metadane

AI Copywriting - ChatGPT w SEO i kreacji tekstów marketingowych

Uczestnicy poznają zasady tworzenia promptów i zobaczą, jak wykorzystywać AI w pozycjonowaniu (SEO), kreacji reklam, ofert, newsletterów, postów i tekstów na strony WWW

Planowanie oraz redakcja tekstów na stronę internetową

Uczestnicy zaplanują konwersyjny układ treści w oparciu o model AIDA oraz napiszą teksty na stronę główną, "O nas" oraz do zakładki ofertowej dbając o wzorową optymalizację pod kątem SEO

Planowanie i redakcja pro-sprzedażowych tekstów na Landing Page

Uczestnicy zaplanują konwersyjny układ treści w oparciu o model AIDA i zasady UX, a następnie stworzą teksty, które pozyskują Leady lub zachęcają do błyskawicznego zakupu

Content Marketing - budowanie lejków i planowanie kampanii

Nauczysz się wyznaczać cele i KPI, budować lejki sprzedażowe oraz planować skuteczne działania CM. Weźmiesz także udział w symulacji kampanii Content Marketingowej.
Wyślij maila z wybranymi zagadnieniami, liczbę uczestników i preferowany termin
Wariant nr 2

Szkolenie z Copywritingu z gotowym programem

Szkolenie z Copywritingu z gotowym programem uwzględni przykłady z Twojej branży oraz dopasowane ćwiczenia

Psychologia Copywritingu i mikro-strategia tekstów
Laboratorium kreatywności - warsztatowe eksperymenty
Eyetracking - przejrzystość treści i współpraca z okiem odbiorców
Prosty język i komunikacja Human to Human (H2H)
Język korzyści - zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
Nagłówki i kreatywne hasła reklamowe - wzory, przykłady, ćwiczenia
Krótkie reklamy (banery, SM, smsy) - 12 wzorów i ćwiczenia
Newslettery i posty - 5 matryc (formuły copywriterskie) + ćwiczenia
Układ treści i teksty na Landing Page w oparciu o model AIDA
Podstawy pozycjonowania stron internetowych (SEO)
Pro-sprzedażowy SEO Copywriting (nagłówki, treść, linki, metadane)
SEO AI - ChatGPT w pozycjonowaniu (zasady, prompty, ćwiczenia)

Kurs może się odbyć w siedzibie Twojej firmie, Online lub w zewnętrznej sali szkoleniowej – wybór należy do Ciebie 

Napisz lub zadzwoń – ofertę  otrzymasz w 24h lub szybciej! 

795 513 883 | kontakt@filipnocny.pl

Średnia ocena: 4.9 / 5

12 lat doświadczenia

Wariant nr 3

Audyt tekstów + dopasowane szkolenie

Analiza potrzeb szkoleniowych ( konsultacja Online)
Audyt wybranych tekstów marketingowych
Dopasowanie programu szkolenia
Warsztatowy Kurs Copywritingu z pakietem wzorów i ćwiczeń
Test ewaluacyjny i raport poszkoleniowy (opcjonalnie)
Konsultacje poszkoleniowe z ćwiczeniami i analizą (opcjonalnie)
Dedykowana grupa na Facebooku (opcjonalnie)
Webinary poszkoleniowe (opcjonalnie)

Kurs może się odbyć w siedzibie Twojej firmie, Online lub w zewnętrznej sali szkoleniowej – wybór należy do Ciebie 

Napisz lub zadzwoń – ofertę  otrzymasz w 24h lub szybciej! 

+ 48 795 513 883 | kontakt@filipnocny.pl

Zobacz, co mówią zamawiający i uczestnicy

Szkolenie Copywriting – opinie

Kurs Copywritingu to szkolenie typu Must Have!

Kto najczęściej uczestniczy w moich szkoleniach Copywritingu dla firm?

Copywriterzy

Specjaliści marketingu

Specjaliści komunikacji

Specjaliści PR

Specjaliści e-commerce

Pracownicy agencji marketingowych

Właściciele firm i sklepów internetowych

Handlowcy i pracownicy działu obsługi klienta

Przydatne informacje

Szkolenie Copywriting – ważne pytania

Cena szkolenia z Copywritingu zależy od wybranego wariantu, liczby uczestników oraz zakresu ewentualnego  audytu tekstów.

Zamawiam szybką wycenę: kontakt@filipnocny.pl 

  

Cena szkolenia z Copywritingu obejmuje:

  • analizę potrzeb;
  • audyt tekstów;
  • dopasowany program;
  • warsztatowe szkolenie
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i/lub drukowanej;
  • imienne certyfikaty;
  • test ewaluacyjny (opcjonalnie);
  •  raport poszkoleniowy (opcjonalnie);
  • konsultacje po szkoleniu (opcjonalnie).

Tak. Szkolenie z Copywritingu najczęściej odbywa się w siedzibie firmy, która zamówiła kurs. 

Jak najbardziej tak. Szkolenie z Copywritingu może odbyć się Online, np. via MS TEAMS lub na inne platformie.  

Standardowe szkolenie odbywa się od 9:00 do 16:00 (z krótkimi przerwami). Oczywiście możemy ustalić inny zakres godzinowy. 

Tak. Uczestnicy otrzymają przydane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i/lub drukowanej.

Materiały uwzględniają m.in. wiele przydatnych wzorów i formuł copywriterskich, które  maksymalnie ułatwiają  tworzenie skutecznych nagłówków, reklam, newsletterów, postów, LP i tekstów WWW. 

Laptop nie jest bezwzględnie potrzebny, ale warto go zabrać. Przyda się zwłaszcza osobom, które wolą pisać na komputerze niż w zeszycie ćwiczeń. 

Tak. Podpiszemy umowę lub zlecenie, które zabezpieczy obie strony i zagwarantuje przeprowadzenie szkolenia w ustalonym terminie i zgodnie z ustalonym programem. 

Do dzieła! Wyślij wiadomość lub zadzwoń