Budowa społeczności i sprzedaż z efektem "Lubię to"

Prowadzenie Facebooka

Zdefiniowanie celów firmowego konta
Strategia komunikacji na Facebooku
Plan i kalendarz publikacji
Profesjonalne posty (treść)
Grafiki w programie CANVA
Odpowiedzi na komentarze

Pożądany wizerunek firmy i dobrego znajomego z FB

Wyróżnię Twoją markę na tle konkurencji, wykreują pożądany wizerunek i ulokuję go w głowach wszystkich fanów

Budowa zaangażowanej społeczności i większe zasięgi

Autentyczność, emocje i ciekawe treści - wokół tych wartości zbuduję zaangażowaną społeczność Twojej marki

Rozrywka + Inspiracje + Edukacja + Sprzedaż

Dywersyfikacja treści sprawi, że Twój firmowy Fan Page osiągnie konkretne cele marketingowe
Zobacz, co otrzymasz w pakiecie

Znacznie więcej niż teksty na Facebooka

Zdefiniowanie celów firmowego Fan Page'a

Wzrost rozpoznawalności? Budowa społeczności? Zasięgi? Edukacja? Sprzedaż? Na początek wyznaczymy konkretne cele i oczekiwane efekty

Strategia komunikacji na Facebooku

Rola Twojej marki na Facebooku, analiza branży i grupy docelowej, język i ton komunikacji, rodzaje treści, przykłady wzorcowych postów

Przemyślany kalendarz publikacji

Analiza działań konkurencji i preferencji grupy docelowej, długoterminowy plan publikacji oraz kalendarz postów z uwzględnieniem ich formatów

Posty wizerunkowe, informacyjne i sprzedażowe

Kreatywne, angażujące, opiniotwórcze i konwersyjne teksty na Facebooka z efektem polubień, komentarzy, przekierowań na stronę lub zakupu

Grafiki wykonane w programie CANVA

Grafiki w szacie kolorystycznej Twojej firmy opracowane na bazie wieloformatowych szablonów dostępnych w programie CANVA PRO

Szybkie odpowiedzi na komentarze

Odpowiedzi na komentarze, które dodatkowo angażują społeczność, podtrzymują / moderują dyskusję lub przekierowują fanów na stronę WWW
Rozhulaj firmowe konto na Facebooku

Prowadzenie Facebooka to rejs po wzburzonym morzu

Jeśli nie zmierzasz do konkretnego portu, to żaden wiatr nie będzie Ci sprzyjał! 

Właśnie dlatego potrzebujesz strategii, planu publikacji i kreatywnego Copywritera, który łączy wiedzę specjalisty Social Media i Content Managera!

Ile osób w Polsce korzysta z FB? Czy młodzi ludzie nadal korzystają z FB? Kto korzysta z Facebooka?
Na początku 2024 roku liczba użytkowników Facebooka w Polsce wynosiła około 17 milionów, czyli 42,1% populacji naszego kraju!

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce. Użytkownicy FB to zróżnicowana grupa pod względem wieku, zainteresowań i aktywności, dlatego prowadzenie firmowego Facebooka wymaga konkretnej strategii komunikacji! 

Najliczniejszą grupę użytkowników Facebooka w Polsce stanowią osoby w wieku 25-34 lata!  

Dane przeczą zatem  opinii, że młodzi z pokolenia Z (urodzeni po 1995 roku) i Alpha (urodzeni po 2010 roku) nie korzystają z tej platformy! 

Facebook w Polsce cieszy się dużą popularnością wśród różnych grup wiekowych!

Według danych z sierpnia 2024 roku, platforma miała ponad 24,7 miliona użytkowników, z czego 25% stanowiły osoby w wieku 25–34 lat.

Młodzi dorośli w wieku 18–24 lata również stanowią znaczącą grupę użytkowników, choć ich liczba jest nieco mniejsza. Warto zauważyć, że osoby powyżej 35. roku życia także aktywnie korzystają z Facebooka, jednak ich udział procentowy maleje wraz z wiekiem.

Analizując te dane, można stwierdzić, że Facebook w Polsce jest najczęściej używany przez osoby w wieku 25–34 lat, co stanowi największy segment użytkowników na tej platformie.

Zobacz, co mówią moi Klienci

Prowadzenie firmowego Facebooka – opinie

Prowadzenie Facebooka cena

Strategia komunikacji na FB

Od 2500 zł nettoZobacz, co otrzymasz w pakiecie
  • Analiza branży i działań konkurencji
  • Analiza grupy docelowej
  • Wyznaczenie konkretnych celów
  • Określenie roli marki
  • Język i Ton of Voice
  • 3 wzorcowe posty
  • Plan publikacji

Grafiki w programie CANVA

Od 120 zł nettoZobacz, co otrzymasz w pakiecie
  • Kreatywny pomysł
  • Wybór szablonu
  • Dopasowanie kolorów
  • Przygotowanie grafiki
  • Tekst na grafikę
  • Liczba grafik do ustalenia
  • Sugestie dot. kolejnych grafik

Prowadzenie Facebooka – współpraca krok po kroku

1

Formalności

Podpisujemy umowę i wpłacasz 50% zaliczki
2

Tele-wywiad + Brief

Przeprowadzę z Tobą szczegółowy tele-wywiad i sam stworzę BRIEF
3

Kreacja + Poprawki

Stworzę koncepcję, makiety układu treści i napiszę teksty. Jeśli trzeba, sprawnie wprowadzę wszelkie poprawki
4

Przekazanie praw

Po akceptacji tekstów otrzymasz fakturę końcową, a po jej opłaceniu nabędziesz prawa autorskie
Nazywam się Filip Nocny i już wkrótce opracuję strategię i stworze posty na Facebooka Twojej firmy

Kreatywny Copywriter & Content Manager

Dlaczego to właśnie ja miałbym poprowadzić Facebooka dla twojej firmy? Bo to moja specjalność, a moje usługi gwarantują pakiet wymiernych korzyści.

Odkryj moje super-moce i do dzieła! 

Wiedza stratega komunikacji
Wiedza specjalisty SoMe
Głęboka znajomość psychologii sprzedaży
Kreatywny profesjonalizm
Bardzo bogate Portfolio
Odpowiedzialne i zaangażowane partnerstwo

12 lat doświadczenia