Prowadzenie Facebooka
Pożądany wizerunek firmy i dobrego znajomego z FB
Budowa zaangażowanej społeczności i większe zasięgi
Rozrywka + Inspiracje + Edukacja + Sprzedaż
Znacznie więcej niż teksty na Facebooka
Zdefiniowanie celów firmowego Fan Page'a
Strategia komunikacji na Facebooku
Przemyślany kalendarz publikacji
Posty wizerunkowe, informacyjne i sprzedażowe
Grafiki wykonane w programie CANVA
Szybkie odpowiedzi na komentarze
Prowadzenie Facebooka to rejs po wzburzonym morzu
Jeśli nie zmierzasz do konkretnego portu, to żaden wiatr nie będzie Ci sprzyjał!
Właśnie dlatego potrzebujesz strategii, planu publikacji i kreatywnego Copywritera, który łączy wiedzę specjalisty Social Media i Content Managera!
Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce. Użytkownicy FB to zróżnicowana grupa pod względem wieku, zainteresowań i aktywności, dlatego prowadzenie firmowego Facebooka wymaga konkretnej strategii komunikacji!
Dane przeczą zatem opinii, że młodzi z pokolenia Z (urodzeni po 1995 roku) i Alpha (urodzeni po 2010 roku) nie korzystają z tej platformy!
Według danych z sierpnia 2024 roku, platforma miała ponad 24,7 miliona użytkowników, z czego 25% stanowiły osoby w wieku 25–34 lat.
Młodzi dorośli w wieku 18–24 lata również stanowią znaczącą grupę użytkowników, choć ich liczba jest nieco mniejsza. Warto zauważyć, że osoby powyżej 35. roku życia także aktywnie korzystają z Facebooka, jednak ich udział procentowy maleje wraz z wiekiem.
Analizując te dane, można stwierdzić, że Facebook w Polsce jest najczęściej używany przez osoby w wieku 25–34 lat, co stanowi największy segment użytkowników na tej platformie.
Prowadzenie firmowego Facebooka – opinie
Katarzyna Baraniak
Prowadzenie Facebooka cena
Strategia komunikacji na FB
- Analiza branży i działań konkurencji
- Analiza grupy docelowej
- Wyznaczenie konkretnych celów
- Określenie roli marki
- Język i Ton of Voice
- 3 wzorcowe posty
- Plan publikacji
Posty (teksty na Facebooka)
- Wybór formatu
- Kreatywna koncepcja
- Dopasowanie formatu posta do celu
- Redakcja treści
- Liczba postów do ustalenia
- Odpowiedzi na komentarze (opcja)
- Sugestie dot. kolejnych postów
Grafiki w programie CANVA
- Kreatywny pomysł
- Wybór szablonu
- Dopasowanie kolorów
- Przygotowanie grafiki
- Tekst na grafikę
- Liczba grafik do ustalenia
- Sugestie dot. kolejnych grafik
Prowadzenie Facebooka – współpraca krok po kroku
Formalności
Tele-wywiad + Brief
Kreacja + Poprawki
Przekazanie praw
Kreatywny Copywriter & Content Manager
Dlaczego to właśnie ja miałbym poprowadzić Facebooka dla twojej firmy? Bo to moja specjalność, a moje usługi gwarantują pakiet wymiernych korzyści.
Odkryj moje super-moce i do dzieła!
Masz pytanie? + 48 795 513 883 | kontakt@filipnocny.pl