Spis treści
Najlepszy kurs copywritingu to szkolenie, dzięki któremu nauczysz się myśleć jak Klient, definiować motywacje zakupowe oraz unikalne cechy sprzedaży (USP). Ponadto! Zobaczysz, jak tworzyć mikro-strategie marketingowe, opanujesz język korzyści, struktury perswazyjne, konkretne techniki redakcyjne oraz otrzymasz gotowe wzory nagłówków, reklam, newsletterów, postów i tekstów WWW. Krótko mówiąc, chodzi o to, aby kurs copywritingu wyposażył Cię w przydatne narzędzia oraz zapewnił konkretne umiejętności, dzięki którym szybko, od ręki i za każdym stworzysz pro-sprzedażowy tekst adresowany do dowolnej grupy docelowej. Jak zatem wybrać najlepsze szkolenie marketingowe z pisania tekstów?
Co powinien obejmować program kursu z copywritingu?
W moim przekonaniu najlepszy kurs copywriting powinien posiadać program, który maksymalnie odzwierciedli Twoje potrzeby szkoleniowe, obejmie cały proces pisania tekstów marketingowych oraz nauczy Cię, m.in.
- jak patrzeć na swoją firmę i ofertę oczami klientów;
- jak definiować INSIGHT, tj. prawdziwe potrzeby i motywacje zakupowe;
- jak definiować unikalne cechy sprzedażowe (ang. USP, Unique Selling Points);
- jak zmieniać pomysły w koncepcje kreatywne;
- jak tworzyć mikro-strategie tekstów marketingowych;
- jak planować układ treści i “współpracować” ze wzrokiem odbiorców;
- jak wykorzystać konkretne techniki sprzedażowe i struktury perswazyjne;
- jak wykorzystać gotowe wzorów, matryce i formuły copywriterskie;
- jak tworzyć skuteczne hasła, nagłówki, reklamy, newslettery, posty i teksty WWW;
- jak dobierać słowa kluczowe i optymalizować strukturę strony pod kątem SEO;
- jak tworzyć skuteczne teksty SEO i artykuły klastrowe z wykorzystaniem AI;
- jak prawidłowo uzupełniać metadane w CMS.
Warsztatowy charakter i pakiet ćwiczeń z analizą trenera
Dobry kurs copywritingu powinien ograniczać teorię do niezbędnego minimum, a konkretne zasady powinny być ilustrowane konkretnymi przykładami, aby zapewniać punkt odniesienia. Co więcej, najlepsze szkolenia z copywritingu bazuję na praktycznych ćwiczeniach z analizą trenera, który na bieżąco zapewnia feedback oraz przekazuje przydatne wskazówki. Dzięki temu uczestnicy kursu mogą natychmiast weryfikować nową wiedzę i łatwiej zdobywają umiejętności redakcji tekstów marketingowych w różnych formatach.
Co jeszcze powinno wyróżniać najlepszy kurs copywritingu?
W moim przekonaniu najlepszy kurs Copywritngu to warsztatowe szkolenie, które:
- odbywa się w małej grupie, co umożliwia zachowanie warsztatowego charakteru szkolenia;
- prezentuję niezbędną teorię w postaci konkretnych technik redakcyjnych oraz przykładów;
- umożliwia tworzenie tekstów, które Uczestnicy mogą wykorzystać w ramach firmowego marketingu;
- gwarantuje konkretne narzędzia i umiejętności;
- trener copywringu powinien być doświadczonym praktykiem;
- pozytywnie opinie Uczestników.
Biorąc pod uwagę wszystkie te wartości z przyjemnością proponuję Ci 3 swoje szkolenie:
- otwarty Kurs Copywritingu (w Warszawie);
- otwarty Kurs Copywriting + SEO + Content Marketing (w warszawie);
- Kurs Copywritingu w rekrutacji i Employer Branding (szkolenie dla HR Online)
- dopasowane szkolenie z Copywritingu dla firm (w siedzibie Twojej firmy lub Online)