Indywidualny program + Ćwiczenia z analizą
W trakcie szkolenia powstaną skuteczne teksty, oferty i hasła reklamowe gotowe do wykorzystania w planowanych działaniach promocyjnych!
Szkolenie z pisania tekstów
Uczestnicy od ręki opanują skuteczne techniki Copywritingu i już w trakcie szkolenia stworzą skuteczne teksty, które wykorzystają w codziennej pracy!
Koniec ze zbędną teorią i abstrakcyjnymi Case Studies! Będziemy pracować w oparciu o dedykowany program i branżowe przykłady.
Co więcej, Uczestnicy, korzystając z gotowych matryc i wzorów stworzą m.in. skuteczne hasła na banery, reklamy, treści na ulotki, marketingowe teksty SEO, opisy produktów, oferty, newslettery i posty na FB.
Sprawdź, dlaczego warsztatowe szkolenie z pisania tekstów dla firm spełni Twoje oczekiwania:
Dopasowany program
Dopasowany program w 100% odzwierciedli realne potrzeby szkoleniowe Twojej firmy i samych Uczestników. Tym samym zainwestujesz w szkolenie z Copywritingu, które w końcu zapewni wymierne efekty.
Consulting dot. SEO i komunikacji
Szkolenie z pisania tekstów wzbogaci pakiet wskazówek w zakresie pozycjonowania stron internetowej oraz komunikacji językowej. Tym samym Twoja firma otrzyma gotowy plan skutecznych działań.
Przykłady branżowe
Przykłady branżowe oraz przydatne Case Studies maksymalnie ułatwią Uczestnikom przyswajanie wiedzy, zapewnią konkretny punkt odniesienia oraz rozwiązania, które można od ręki wykorzystać w codziennej pracy.
Matryce + Ćwiczenia z analizą
Uczestnicy wykonają wiele praktycznych ćwiczeń na gotowych matrycach tekstów. Od ręki wykorzystają nowe techniki, a dzięki analizie natychmiast wyeliminują błędy.
Konkretne umiejętności
Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności, dzięki którym zapewniając firmie spójną komunikacje, wyższe pozycje w Google, skuteczniejszą promocją i wyższy poziom sprzedaży.
Teksty do wykorzystania
Już w trakcie szkolenia Pracownicy stworzą skuteczne oferty, reklamy oraz teksty WWW, które Twoja firma wykorzysta w materiałach promocyjnych oraz na stronie internetowej.
Pracownicy Twojej firmy zyskają umiejętności profesjonalnych Copywriterów i zmienią każdy tekst w skuteczny harpun sprzedażowy
Główne korzyści ze szkolenia
Nareszcie Pracownicy Twojej firmy zmienią teksty w skuteczny harpun sprzedażowy, efektywne narzędzie pozycjonowania oraz siłę napędową profesjonalnego Brandingu.
Dokładnie to zyska Twoja firma:
Praktyczne metody szkoleniowe
Czego nauczą się Uczestnicy?
Już w trakcie szkolenia Pracownicy Twojej firmy od ręki wypełnią puste kartki skutecznymi tekstami, ponieważ nauczą się, m.in.:
definiować potrzeby Odbiorców i unikalne cechy produktów
tworzyć przejrzystą strukturę dynamicznych treści
wykorzystywać przekonujące argumenty sprzedażowe
stosować obrazowy język korzyści
wykorzystywać subtelne techniki perswazji
stosować przyjazną komunikację Human 2 Human
tworzyć magnetyczne nagłówki i kreatywne hasła reklamowe
tworzyć profesjonalne newslettery i teksty na ulotki
pisać skuteczne teksty ofertowe/produktowe/sprzedażowe
tworzyć profesjonalne teksty na stronę internetową
pisać konwersyjne teksty na Facebooku
tworzyć teksty SEO zgodnie z najwyższymi standardami Google
kreować wizerunek oraz wzmacniać rozpoznawalność marki
Przykładowy program szkolenia
Analiza tekstów i komunikacji werbalnej
Najlepszy punkt wyjścia do szkolenia z Copywritingu, który zapewni podstawę i punkt wyjścia do optymalizacji treści oraz nauki pisania skutecznych tekstów.
- Weryfikacja tekstów w materiałach reklamowych oraz na stronie internetowej pod kątem przejrzystości, konwersji, pozycjonowania oraz potencjału sprzedażowego.
- Pakiet konkretnych wniosków i wskazówek
- Propozycja ogólnej strategii komunikacji Copywrietrskiej.
Język korzyści w Copywritingu
Przekonujący język korzyści dopasowany prawdziwych do potrzeb Klienta natychmiast skoncentruje uwagę Odbiorców oraz zwiększy potencjał sprzedażowy Twojej firmy.
- Ćwiczenia na intuicję języka korzyści
- Język korzyści: zasady i konkretne przykłady branżowe
- Obrazowy i sytuacyjny język korzyści: wizualizacja w Copywritingu
- Ćwiczenia ustne i redakcyjne z analizą
Psychologia Copywritingu
Psychologia Copywritingu pozwoli napisać dokładnie to, czego oczekują Klienci twojej firmy.
- User Experience: jak dopasować stylistykę do preferencje Odbiorców, profil biznesowy firmy oraz specyfikę branży i jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji
- Personalizacja tekstów: przez „Państwo”, czy przez „Ty” – trendy, wyniki badań i przykłady branżowe
- Komunikacja Human2Human: jak tworzyć przyjazne teksty, które zapewniają interakcję, angażują Klientów, oraz kreują partnerskie relacje Klient – firma
- USP (ang. Unique Selling Point): jak zdefiniować wyjątkowe cechy firmy i naprawdę wyróżnić się na tle konkurencji – zasady i przykłady
- Psychologia sprzedaży (wywiad BDF): pakiet niezawodnych pytań, które określają prawdziwe potrzeby i pragnienia Klientów.
Copywriting – struktura skutecznych tekstów
Te narzędzia i zasady pozwalają pisać teksty, które współpracują z okiem i umysłem Odbiorcy. Dzięki temu Twój firmowy Copywriting będzie przekonujący już na poziomie struktury.
- model AIDA: struktura tekstów wpisana w sekwencyjne reakcje umysłu: zasady, przykłady, ocena firmowych tekstów, ćwiczenia z analizą
- reguła KISS: prostota, dynamika i maksymalna przejrzystość tekstu – zasady, przykłady, ocena firmowych tekstów, ćwiczenia z analizą
- Eyetracking: wzorowy układ treści na stronie WWW, ulotkach i banerach + komplet informacji dot. liczby znaków, wierszy, czcionki i kolorów
Neuromarketing w Copywritingu
Struktury perswazyjne podprogowo wzmocnią przekaz oraz zapewniają silne impulsy, które przekonają Klientów Twojej firmy, że warto kupić tu i teraz.
- Jak mózg reaguje na słowa: wyniki badań i pakiet przydatnych informacji
- Model Miltona: subtelne struktury i techniki perswazyjne: zasady, przykłady, ćwiczenia
Skuteczne nagłówki i krótkie reklamy
W 90% nagłówki decydują, czy Odbiorca przeczyta akapit, a krótkie reklamy najczęściej generują kliki lub decyzje zakupowe. Właśnie dlatego warto opanować skuteczne techniki konwersji.
- Jak tworzyć nagłówki: 2 niezawodne techniki – zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
- Jak tworzyć krótkie reklamy branżowe : zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
Copywriting sprzedażowy – makiety tekstów
Twoje firmowe teksty ofertowe mogą sprzedawać więcej i szybciej. Wystarczy użyć sprawdzonych technik i wykorzystać gotowe makiety, które wystarczy wypełnić treścią.
- Psychologia sprzedaży: jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient
- Copywriting notatek: pytania i odpowiedzi, które same układają się w teksty – przykłady i ćwiczenia
- 6 matryc skutecznych tekstów sprzedażowych: przykłady i ćwiczenia redakcyjne z analizą
Copywriting w E-Commerce (teksty dla sklepów internetowych)
Wszystko czytelne, jasne i przejrzyste. Rabaty widoczne, do tego angażujące hasła reklamowe, wyczerpujące informacje oraz świetne opisy produktów. Warto opakować ofertę właśnie w taki Copywriting. Klienci to kupią.
- Merchandising treści: optymalny układ tekstów w E-Commerce: badania i pakiet wskazówek
- Opisy produktów: 5 żelaznych zasad, które zwiększają sprzedaż w sklepach internetowych + przykłady branżowe i ćwiczenia z analizą
- Follow-up (podziękowania, informacje o statusie przesyłki i budowanie relacji z Klientem)
- Pozycjonowanie sklepów internetowych: SEO Copywriting – od wyboru wyrażeń kluczowych po perfekcyjną optymalizację tekstów – zasady, wskazówki, przykłady
Naming i hasła reklamowe
Sukces sprzedażowy zaczyna się dobrej nazwy produktu, a skuteczne hasło reklamowe wyraża więcej niż słowa, pozostaje w pamięci i przypomina o sobie we właściwej chwili. A więc warto opanować tę wiedzę.
- jak tworzyć unikalne, bezpieczne i przekonujące nazwy dla firm i produktów: zasady, przykłady, ćwiczenia
- jak tworzyć hasła reklamowe, które przekonują: zasady, przykłady, ćwiczenia
Pozycjonowanie strony internetowej – SEO Copywriting
Ponad 90% Klientów wybiera firmy z pierwszej „10” Google, a teksty to fundament skutecznego pozycjonowania. Właśnie dlatego warto nauczyć się zasad skutecznego SEO Copywritingu.
- Co to jest White Hat SEO i czy warto współpracować z agencją – zasady i praktyczne wskazówki
- Co to jest SEO Copywriting: współpraca z algorytmem Google Koliber i Google Panda – praktyczne wskazówki
- Jak połączyć przyjazną edukację ze sprzedażą i skutecznym pozycjonowaniem – przykłady i gotowe rozwiązania
- Wybór ogólnych i szczegółowych wyrażeń kluczowych: krok po kroku
- Optymalizacja strony internetowej pod kątem pozycjonowania – pakiet dobrych praktyk i zestaw wskazówek w zakresie optymalizacji Twojej firmowej witryny
- Optymalizacja tekstu pod kątem pozycjonowania – pakiet dobrych praktyk i analiza wybranych tekstów na Twojej firmowej stronie WWW
- Analiza skuteczności – gdzie sprawdzić skuteczność tekstów SEO
Jak pisać teksty na stronę internetową
Od czego zacząć? Jak ułożyć teksty na WWW? Które informacje wyeksponować? Jak połączyć informacje z promocją, brandingiem, pozycjonowaniem i sprzedażą? Podczas szkolenia od razu powstaną teksty, które Twoja firma będzie mogła wykorzystać na nowej stronie internetowej.
- Wybór szablonu i współpraca z programistą/grafikiem: pakiet przydatnych wskazówek
- Modelowy układ treści – przejrzystość i sekwencyjność informacji: zasady i przykładowe makiety
- SEO Copywriting – optymalizacja tekstów na stronie pod kątem pozycjonowania
- Teksty WWW: Home Page, O nas i tekst ofertowy: zasady, przykład, ćwiczenia z analizą
Jak pisać teksty na materiały reklamowe?
Warto zmienić papier w platformę skutecznego marketingu i sprawić, aby Klienci po pierwszym spojrzeniu, chcieli przeczytać ulotkę lub folder.
- Teksty na ulotki: zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
- Teksty na foldery: teksty na ulotki: zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
- Teksty na materiały wspierające sprzedaż (POSM) (infokioski, roll up’y, standy, hangery, wobblery – zasady przykłady, ćwiczenia
Ćwiczenia sprawdzające po szkoleniu
Szkolenie z Copywritingu zapewnia najlepsze efekty dzięki ćwiczeniom. Właśnie dlatego Pracownicy Twojej firmy otrzymają kilka zadań, a ja odeślę je wraz z analizą, poprawkami i komentarzem.
- Ćwiczenia redakcyjne
- Analiza i konkretne uwagi
- Raport dla Managera
- Konkretne wnioski
- Ogólna ocena kompetencji
Filip Nocny –trener Copywritingu
Bardzo mi miło, że czytasz moją zawodową wizytówkę. Jako trener Copywritingu łączę wiedzę i doświadczenie stratega komunikacji, kreatywnego Copywritera, Content Managera oraz specjalisty pozycjonowania. Dzięki temu przekazuję maksymalnie praktyczną wiedzę, dzięki której Uczestnicy od ręki piszą skuteczne teksty. Na moje szkolenia nuda ma wstęp wzbroniony! Zapewniam pozytywną energię, dobry humor i warsztatowy klimat.
8 lat doświadczenie w roli trenera
Prowadzę szkolenia dla firm i instytucji
Przekazuję 100% praktycznej wiedzy
Wykorzystuję autorskie metody szkoleniowe
Szkolę dynamicznie i skutecznie
Zapewniam profesjonalizm konkretne efekty
Szkolenie Copywriting - cena
- 7 godzin zegarowych
- 4-6 modułów
- Dedykowany program
- Dedykowane przykłady
- Dedykowane ćwiczenia
- Elementy Consultingu
- Ćwiczenia poszkoleniowe
- 14h zegarowych
- 10-12 modułów modułów
- Dedykowany program
- Dedykowane przykłady
- Dedykowane ćwiczenia
- Elementy Consultingu
- Ćwiczenia poszkoleniowe
- 21h zegarowych
- Do wykorzystania przez 12 miesięcy
- Dedykowany program
- Dedykowane przykłady
- Dedykowane ćwiczenia
- Elementy Consultingu
- Ćwiczenia poszkoleniowe
- 28h zegarowych
- Do wykorzystania przez 12 miesięcy
- Dedykowany program
- Dedykowane przykłady
- Dedykowane ćwiczenia
- Elementy Consultingu
- Ćwiczenia poszkoleniowe
Firmy, które skorzystały
Pytania i odpowiedzi
Szkolenie zamknięte z Copywritingu najczęściej prowadzę w siedzibach firm oraz instytucji publicznych. Dzięki temu zamawiający ponosi wyłącznie koszty usługi trenerskiej, oszczędzając na dojazdach oraz noclegach.
Aby szkolenie mogło się odbyć w komfortowych warunkach potrzebna będzie sala szkoleniowa, duży ekran, rzutnik oraz Internet.
Jak najbardziej tak. Na życzenie moja firme przejmie wszystkie obowiązki związane z organizacją szkolenia, cateringiem, a nawet noclegami dla Uczestników.
Jak najbardziej tak. Program szkolenia zamkniętego z Copywritingu uwzględni wszystkie potrzeby Twojej firmy oraz Uczestników. Uwzględnię wszystkie Twoje wymagania oraz uzupełnię je o autorskie propozycje.
Szkolenie z Copywritingu zachowuje swój warsztatowy charakter w grupach do 12 osób. Oczywiście w szkoleniu może wziąć udział dowolna liczba Uczestników. Podane ceny szkolenia obowiązują do 15 Osób. W przypadku większej liczby Uczestników ceny ustalam indywidualnie.
Tak. Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. Wydruk materiałów jest dodatkowo płatny, a jego koszty zależą od liczby Uczestników.
Tak. Uczestnicy otrzymają imienne certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Na certyfikacie znajdzie się pieczęć Areny Szkoleń oraz podpis trenera.