Szkolenie Copywriting dla firm

Indywidualny program + Ćwiczenia z analizą

W trakcie szkolenia powstaną skuteczne teksty, oferty i hasła reklamowe  gotowe do wykorzystania w planowanych działaniach promocyjnych!

Szkolenie z pisania tekstów

Warsztatowy kurs Copywritingu + Konsultacja SEO w cenie!

Uczestnicy  od ręki opanują skuteczne techniki  Copywritingu i już w trakcie szkolenia stworzą  skuteczne teksty, które wykorzystają w codziennej pracy!

 

Koniec ze zbędną teorią i abstrakcyjnymi Case Studies! Będziemy pracować w oparciu o dedykowany program i branżowe przykłady.

 

Co więcej, Uczestnicy, korzystając z gotowych matryc i wzorów stworzą m.in. skuteczne hasła na banery, reklamy,  treści na ulotki, marketingowe teksty SEO, opisy produktów, oferty, newslettery i posty na FB. 

 

Sprawdź, dlaczego warsztatowe szkolenie z pisania tekstów dla firm spełni Twoje oczekiwania:

Pracownicy Twojej firmy zyskają umiejętności profesjonalnych Copywriterów i zmienią każdy tekst w skuteczny harpun sprzedażowy

Główne korzyści ze szkolenia

Zamknięte szkolenie z Copywritingu po prostu się opłaca

Nareszcie Pracownicy Twojej firmy zmienią teksty w skuteczny harpun sprzedażowy, efektywne narzędzie pozycjonowania oraz siłę napędową profesjonalnego Brandingu.

 

Dokładnie to zyska Twoja firma:

Większe zyski

Pracownicy Twojej firmy wykorzystają potęgę argumentów i moc języka korzyści, aby teksty sprzedawały więcej i szybciej

Wysokie pozycje w Google

Po szkoleniu Twoje firmowe teksty zapewnią stronie internetowej skuteczne pozycjonowanie zapewniając witrynie topowe miejsca w Google.

Branding + Wiarygodność

Pracownicy nauczą się tworzyć teksty, które kreują profesjonalny wizerunek i lokują markę na odpowiednim poziomie.

Skuteczne teksty + Spójny przekaz

Szkolenie z Copywritingu uporządkuje firmową komunikację, dzięki czemu Pracownicy zaczną tworzyć spójne i przekonujące teksty

Oszczędności na Outsourcingu

Twoja firma zaoszczędzi na outsourcingu, a Pracownicy zaczną tworzyć lepsze teksty od zewnętrznych copywriterów

Przewaga nad konkurencją

Twoja firma zyska przewagę nad konkurencją dzięki przekonującym tekstom. Efekty zobaczysz w wyszukiwarce oraz Google Analytics

Szkolenie Copywriting - opinie

Sprawdź, co mówią Uczestnicy

Praktyczne metody szkoleniowe

Zbędna teoria ma wstęp wzbroniony

Laboratorium sprzedaży

Uczestnicy wezmą udział w treningu wyobraźni i User Experience. Tym samym nauczą się pisać   dokładnie to, czego oczekują Odbiorcy.

Gotowe rozwiązania

Uczestnicy zobaczą wiele dobrych przykładów branżowych, które od ręki wykorzystają do tworzenia skutecznych tekstów.

Techniki-Ćwiczenia-Analiza

Konkretne techniki – potem ćwiczenia z analizą. Właśnie tak Uczestnicy przetrenują konkretne zasady i od razu wyeliminują błędy.

Gotowe matryce tekstów

Uczestnicy skorzystają z gotowych matryc, które wystarczy wypełnić treścią, aby stworzyć efektowne i efektywne teksty sprzedażowe.

Neuro-trening

W laboratorium psychologii i neuromarketingu nauczę Uczestników korzystać z podprogowych  s technik i struktur perswazyjnych.

SEO + Komunikacja

Zamknięte szkolenie z Copywritingu uzupełniam o pakiet wskazówek dot. komunikacji językowej i pozycjonowania strony WWW.

Czego nauczą się Uczestnicy?

Pakiet konkretnych umiejętności

Już w trakcie szkolenia Pracownicy Twojej firmy od ręki wypełnią puste kartki skutecznymi tekstami, ponieważ nauczą się, m.in.:

definiować potrzeby Odbiorców i unikalne cechy produktów
tworzyć przejrzystą strukturę dynamicznych treści
wykorzystywać przekonujące argumenty sprzedażowe
stosować obrazowy język korzyści
wykorzystywać subtelne techniki perswazji
stosować przyjazną komunikację Human 2 Human
tworzyć magnetyczne nagłówki i kreatywne hasła reklamowe
tworzyć profesjonalne newslettery i teksty na ulotki
pisać skuteczne teksty ofertowe/produktowe/sprzedażowe
tworzyć profesjonalne teksty na stronę internetową
pisać konwersyjne teksty na Facebooku
tworzyć teksty SEO zgodnie z najwyższymi standardami Google
kreować wizerunek oraz wzmacniać rozpoznawalność marki

5000
Przeszkolonych Osób
8
Lat doświadczenia
500
Projektów w Portfolio
100
% zaangażowania

Przykładowy program szkolenia

Skomponuj swój firmowy program – wybierz konkretne moduły lub zdaj się na mnie.

Analiza tekstów i komunikacji werbalnej

Najlepszy punkt wyjścia do szkolenia z Copywritingu, który zapewni podstawę i punkt wyjścia do optymalizacji treści oraz nauki pisania skutecznych tekstów.

  • Weryfikacja tekstów w materiałach reklamowych oraz na stronie internetowej pod kątem przejrzystości, konwersji, pozycjonowania oraz potencjału sprzedażowego.
  • Pakiet konkretnych wniosków i wskazówek
  • Propozycja ogólnej strategii komunikacji Copywrietrskiej.

Język korzyści w Copywritingu

Przekonujący język korzyści dopasowany prawdziwych do potrzeb Klienta natychmiast skoncentruje uwagę Odbiorców oraz zwiększy potencjał sprzedażowy Twojej firmy.

  • Ćwiczenia na intuicję języka korzyści
  • Język korzyści: zasady i konkretne przykłady branżowe
  • Obrazowy i sytuacyjny język korzyści: wizualizacja w Copywritingu
  • Ćwiczenia ustne i redakcyjne z analizą

Psychologia Copywritingu

Psychologia Copywritingu pozwoli napisać dokładnie to, czego oczekują Klienci twojej firmy.

  • User Experience: jak dopasować stylistykę do preferencje Odbiorców, profil biznesowy firmy oraz specyfikę branży i jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji
  • Personalizacja tekstów: przez „Państwo”, czy przez „Ty” – trendy, wyniki badań i przykłady branżowe
  • Komunikacja Human2Human: jak tworzyć przyjazne teksty, które zapewniają interakcję, angażują Klientów, oraz kreują partnerskie relacje Klient – firma
  • USP (ang. Unique Selling Point): jak zdefiniować wyjątkowe cechy firmy i naprawdę wyróżnić się na tle konkurencji – zasady i przykłady
  • Psychologia sprzedaży (wywiad BDF): pakiet niezawodnych pytań, które określają prawdziwe potrzeby i pragnienia Klientów.

Copywriting – struktura skutecznych tekstów

Te narzędzia i zasady pozwalają pisać teksty, które współpracują z okiem i umysłem Odbiorcy. Dzięki temu Twój firmowy Copywriting będzie przekonujący już na poziomie struktury.

  • model AIDA: struktura tekstów wpisana w sekwencyjne reakcje umysłu: zasady, przykłady, ocena firmowych tekstów, ćwiczenia z analizą
  • reguła KISS: prostota, dynamika i maksymalna przejrzystość tekstu – zasady, przykłady, ocena firmowych tekstów, ćwiczenia z analizą
  • Eyetracking: wzorowy układ treści na stronie WWW, ulotkach i banerach + komplet informacji dot. liczby znaków, wierszy, czcionki i kolorów

Neuromarketing w Copywritingu

Struktury perswazyjne podprogowo wzmocnią przekaz oraz zapewniają silne impulsy, które przekonają Klientów Twojej firmy, że warto kupić tu i teraz.

  • Jak mózg reaguje na słowa: wyniki badań i pakiet przydatnych informacji
  • Model Miltona: subtelne struktury i techniki perswazyjne: zasady, przykłady, ćwiczenia

Skuteczne nagłówki i krótkie reklamy

W 90% nagłówki decydują, czy Odbiorca przeczyta akapit, a krótkie reklamy najczęściej generują kliki lub decyzje zakupowe. Właśnie dlatego warto opanować skuteczne techniki konwersji.

  • Jak tworzyć nagłówki: 2 niezawodne techniki – zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
  • Jak tworzyć krótkie reklamy branżowe : zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą

Copywriting sprzedażowy – makiety tekstów

Twoje firmowe teksty ofertowe mogą sprzedawać więcej i szybciej. Wystarczy użyć sprawdzonych technik i wykorzystać gotowe makiety, które wystarczy wypełnić treścią.

  • Psychologia sprzedaży: jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient
  • Copywriting notatek: pytania i odpowiedzi, które same układają się w teksty – przykłady i ćwiczenia
  • 6 matryc skutecznych tekstów sprzedażowych: przykłady i ćwiczenia redakcyjne z analizą

Copywriting w E-Commerce (teksty dla sklepów internetowych)

Wszystko czytelne, jasne i przejrzyste. Rabaty widoczne, do tego angażujące hasła reklamowe, wyczerpujące informacje oraz świetne opisy produktów.  Warto opakować ofertę właśnie w taki Copywriting. Klienci to kupią.

  • Merchandising treści: optymalny układ tekstów w E-Commerce: badania i pakiet wskazówek
  • Opisy produktów: 5 żelaznych zasad, które zwiększają sprzedaż w sklepach internetowych + przykłady branżowe i ćwiczenia z analizą
  • Follow-up (podziękowania, informacje o statusie przesyłki i budowanie relacji z Klientem)
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych: SEO Copywriting – od wyboru wyrażeń kluczowych po perfekcyjną optymalizację tekstów – zasady, wskazówki, przykłady

Naming i hasła reklamowe

Sukces sprzedażowy zaczyna się dobrej nazwy produktu, a skuteczne hasło reklamowe wyraża więcej niż słowa, pozostaje w pamięci i przypomina o sobie we właściwej chwili. A więc warto opanować tę wiedzę.

  • jak tworzyć unikalne, bezpieczne i przekonujące nazwy dla firm i produktów: zasady, przykłady, ćwiczenia
  • jak tworzyć hasła reklamowe, które przekonują: zasady, przykłady, ćwiczenia

Pozycjonowanie strony internetowej – SEO Copywriting

Ponad 90% Klientów wybiera firmy z pierwszej „10” Google, a teksty to fundament skutecznego pozycjonowania. Właśnie dlatego warto nauczyć się zasad skutecznego SEO Copywritingu.

  • Co to jest White Hat SEO i czy warto współpracować z agencją – zasady i praktyczne wskazówki
  • Co to jest SEO Copywriting: współpraca z algorytmem Google Koliber i Google Panda – praktyczne wskazówki
  • Jak połączyć przyjazną edukację ze sprzedażą i skutecznym pozycjonowaniem – przykłady i gotowe rozwiązania
  • Wybór ogólnych i szczegółowych wyrażeń kluczowych: krok po kroku
  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem pozycjonowania – pakiet dobrych praktyk i zestaw wskazówek w zakresie optymalizacji Twojej firmowej witryny
  • Optymalizacja tekstu pod kątem pozycjonowania – pakiet dobrych praktyk i analiza wybranych tekstów na Twojej firmowej stronie WWW
  • Analiza skuteczności – gdzie sprawdzić skuteczność tekstów SEO

Jak pisać teksty na stronę internetową

Od czego zacząć? Jak ułożyć teksty na WWW? Które informacje wyeksponować? Jak połączyć informacje z promocją, brandingiem, pozycjonowaniem i sprzedażą? Podczas szkolenia od razu powstaną teksty, które Twoja firma będzie mogła wykorzystać na nowej stronie internetowej.

  • Wybór szablonu i współpraca z programistą/grafikiem: pakiet przydatnych wskazówek
  • Modelowy układ treści – przejrzystość i sekwencyjność informacji: zasady i przykładowe makiety
  • SEO Copywriting – optymalizacja tekstów na stronie pod kątem pozycjonowania
  • Teksty WWW: Home Page, O nas i tekst ofertowy: zasady, przykład, ćwiczenia z analizą

Jak pisać teksty na materiały reklamowe?

Warto zmienić papier w platformę skutecznego marketingu i sprawić, aby Klienci po pierwszym spojrzeniu, chcieli przeczytać ulotkę lub folder.

  • Teksty na ulotki: zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
  • Teksty na foldery: teksty na ulotki: zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
  • Teksty na materiały wspierające sprzedaż (POSM) (infokioski, roll up’y, standy, hangery, wobblery – zasady przykłady, ćwiczenia

Ćwiczenia sprawdzające po szkoleniu

Szkolenie z Copywritingu zapewnia najlepsze efekty dzięki ćwiczeniom. Właśnie dlatego Pracownicy Twojej firmy otrzymają kilka zadań, a ja odeślę je wraz z analizą, poprawkami i komentarzem.

  • Ćwiczenia redakcyjne
  • Analiza i konkretne uwagi
  • Raport dla Managera
  • Konkretne wnioski
  • Ogólna ocena kompetencji
Filip Nocny - kreatywny Copywriter & SEO Copywriter

Filip Nocny –trener Copywritingu

Bardzo mi miło, że czytasz moją zawodową wizytówkę. Jako trener Copywritingu łączę wiedzę i doświadczenie stratega komunikacji, kreatywnego Copywritera, Content Managera oraz specjalisty pozycjonowania. Dzięki temu przekazuję maksymalnie praktyczną wiedzę, dzięki której Uczestnicy od ręki piszą skuteczne teksty. Na moje szkolenia nuda ma wstęp wzbroniony! Zapewniam pozytywną energię, dobry humor i warsztatowy klimat.

8 lat doświadczenie w roli trenera

Prowadzę szkolenia dla firm i instytucji

Przekazuję 100% praktycznej wiedzy

Wykorzystuję autorskie metody szkoleniowe

Szkolę dynamicznie i skutecznie

Zapewniam profesjonalizm konkretne efekty

Szkolenie Copywriting - cena

Ten kurs opłaci się Twojej firmie od A do Z!
Szkolenie 1-dniowe
3500
PLN netto
  • 7 godzin zegarowych
  • 4-6 modułów
  • Dedykowany program
  • Dedykowane przykłady
  • Dedykowane ćwiczenia
  • Elementy Consultingu
  • Ćwiczenia poszkoleniowe
Zamów
Cykl 3 szkoleń
8500
PLN netto
  • 21h zegarowych
  • Do wykorzystania przez 12 miesięcy
  • Dedykowany program
  • Dedykowane przykłady
  • Dedykowane ćwiczenia
  • Elementy Consultingu
  • Ćwiczenia poszkoleniowe
Zamów
Cykl 4 szkoleń
10000
PLN netto
  • 28h zegarowych
  • Do wykorzystania przez 12 miesięcy
  • Dedykowany program
  • Dedykowane przykłady
  • Dedykowane ćwiczenia
  • Elementy Consultingu
  • Ćwiczenia poszkoleniowe
Zamów

Firmy, które skorzystały

Dołączysz?

Pytania i odpowiedzi

Szkolenie zamknięte z Copywritingu najczęściej prowadzę w siedzibach firm oraz instytucji publicznych. Dzięki temu zamawiający ponosi wyłącznie koszty usługi trenerskiej, oszczędzając na dojazdach oraz noclegach.

Aby szkolenie mogło się odbyć w komfortowych warunkach potrzebna będzie sala szkoleniowa, duży ekran, rzutnik oraz Internet.

Jak najbardziej tak. Na życzenie moja firme przejmie wszystkie obowiązki związane z organizacją szkolenia, cateringiem, a nawet noclegami dla Uczestników.

Jak najbardziej tak. Program szkolenia zamkniętego z Copywritingu uwzględni wszystkie potrzeby Twojej firmy oraz Uczestników. Uwzględnię wszystkie Twoje wymagania oraz uzupełnię je o autorskie propozycje.

Szkolenie z Copywritingu zachowuje swój warsztatowy charakter w grupach do 12 osób. Oczywiście w szkoleniu może wziąć udział dowolna liczba Uczestników. Podane ceny szkolenia obowiązują do 15 Osób. W przypadku większej liczby Uczestników ceny ustalam indywidualnie.

Tak. Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. Wydruk materiałów jest dodatkowo płatny, a jego koszty zależą od liczby Uczestników.

Tak. Uczestnicy otrzymają imienne certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Na certyfikacie znajdzie się pieczęć Areny Szkoleń oraz podpis trenera.

Request a Call Back

Our financial advisers always help you