Ernest Grobelny

Doradca finansowy i kredytowy
Typ projektu:
Strategia komunikacji i teksty WWW
Branża:
finansowa
Data:
Czerwiec 2019
Adres:
www.ernestgrobelny.pl

Wyzwanie

Stworzyć strategię komunikacji, która połączy przyjazny język informacyjny z subtelną, ale skuteczną promocją oraz kreacją profesjonalnej marki osobistej. Projekt objął także koordynację całego procesu jej budowy – od makiety układu treści, przez organizację sesji zdjęciowej po współpracę z front-end developerem.

Realizacja

Tradycyjny brief zastąpiłem kilkoma spotkaniami, aby poznać Ernesta, styl jego pracy oraz świat finansów osobistych. Co więcej, przeprowadziłem wywiad z kilkoma Klientami, aby poznać usługi consultingowe z właściwej perspektywy. Już podczas rozmów zrodził się w mojej głowie pomysł na Personal Branding oraz przyjazne teksty na stronę internetową w stylu Human 2 Human.

Efekt

W dwa tygodnie powstała strategia Personal Branding oparta na ekspozycji skuteczności oraz wyjątkowej osobowości Ernesta oraz osobista strona internetowa nasycona autorskimi zdjęciami. Przejrzyste, dynamiczne i przekonujące teksty zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania kreują wizerunek, na którym zależało Ernestowi i zapewniają coraz więcej Klientów. Zadanie wykonane.

Zobacz kolejne projekty

Kliknij z czystej ciekawości

Kolej na Twoją firmę. Do dzieła!

Porozmawiajmy

Sprawdź, co mogę zrobić dla Twojej firmy