Szkolenie z Copywritingu dla firm

Warsztatowy kurs pisania tekstów

Uczestnicy opanują konkretne techniki branżowego Copywritingu i już w trakcie szkolenia zaczną tworzyć skuteczne teksty, które wykorzystają w codziennej pracy!

 

Koniec ze zbędną teorią, abstrakcyjnymi wzorami i nieprzydatną wiedzą. Uczestnicy szkolenia będą pracować wyłącznie na firmowych przykładach i wykonają ćwiczenia tworząc nowe teksty promocyjne i sprzedażowe!

 

Sprawdź, dlaczego zamknięte szkolenie z Copywritingu spełni Twoje oczekiwania:

Pracownicy Twojej firmy zyskają umiejętności profesjonalnych Copywriterów i zmienią każdy tekst w skuteczny harpun sprzedażowy

Główne korzyści ze szkolenia

Zamknięte szkolenie z Copywritingu po prostu się opłaca

Nareszcie Pracownicy Twojej firmy zmienią teksty w skuteczny harpun sprzedażowy, efektywne narzędzie pozycjonowania oraz siłę napędową profesjonalnego Brandingu.

Dokładnie to zyska Twoja firma:

Większe zyski

Pracownicy Twojej firmy wykorzystają potęgę argumentów i moc języka korzyści, aby teksty sprzedawały więcej i szybciej

Wysokie pozycje w Google

Po szkoleniu Twoje firmowe teksty zapewnią stronie internetowej skuteczne pozycjonowanie zapewniając witrynie topowe miejsca w Google.

Branding + Wiarygodność

Pracownicy nauczą się tworzyć teksty, które kreują profesjonalny wizerunek i lokują markę na odpowiednim poziomie.

Skuteczne teksty + Spójny przekaz

Szkolenie z Copywritingu uporządkuje firmową komunikację, dzięki czemu Pracownicy zaczną tworzyć spójne i przekonujące teksty

Oszczędności na Outsourcingu

Twoja firma zaoszczędzi na outsourcingu, a Pracownicy zaczną tworzyć lepsze teksty od zewnętrznych copywriterów

Przewaga nad konkurencją

Twoja firma zyska przewagę nad konkurencją dzięki przekonującym tekstom. Efekty zobaczysz w wyszukiwarce oraz Google Analytics

Szkolenie Copywriting - opinie

Sprawdź, co mówią Uczestnicy

Praktyczne metody szkoleniowe

Zbędna teoria ma wstęp wzbroniony

Laboratorium sprzedaży

Uczestnicy wezmą udział w treningu wyobraźni i User Experience. Tym samym nauczą się pisać   dokładnie to, czego oczekują Odbiorcy.

Gotowe rozwiązania

Uczestnicy zobaczą wiele dobrych przykładów branżowych, które od ręki wykorzystają do tworzenia skutecznych tekstów.

Techniki-Ćwiczenia-Analiza

Konkretne techniki – potem ćwiczenia z analizą. Właśnie tak Uczestnicy przetrenują konkretne zasady i od razu wyeliminują błędy.

Gotowe matryce tekstów

Uczestnicy skorzystają z gotowych matryc, które wystarczy wypełnić treścią, aby stworzyć efektowne i efektywne teksty sprzedażowe.

Neuro-trening

W laboratorium psychologii i neuromarketingu nauczę Uczestników korzystać z podprogowych  s technik i struktur perswazyjnych.

SEO + Komunikacja

Zamknięte szkolenie z Copywritingu uzupełniam o pakiet wskazówek dot. komunikacji językowej i pozycjonowania strony WWW.

Czego nauczą się Uczestnicy?

Pakiet konkretnych umiejętności

Już w trakcie szkolenia Pracownicy Twojej firmy od ręki wypełnią puste kartki skutecznymi tekstami, ponieważ nauczą się, m.in.:

definiować potrzeby Odbiorców i unikalne cechy produktów
tworzyć przejrzystą strukturę dynamicznych treści
wykorzystywać przekonujące argumenty sprzedażowe
stosować obrazowy język korzyści
wykorzystywać subtelne techniki perswazji
stosować przyjazną komunikację Human 2 Human
tworzyć magnetyczne nagłówki i kreatywne hasła reklamowe
tworzyć profesjonalne newslettery i teksty na ulotki
pisać skuteczne teksty ofertowe/produktowe/sprzedażowe
tworzyć profesjonalne teksty na stronę internetową
pisać konwersyjne teksty na Facebooku
tworzyć teksty SEO zgodnie z najwyższymi standardami Google
kreować wizerunek oraz wzmacniać rozpoznawalność marki

5000
Przeszkolonych Osób
8
Lat doświadczenia
500
Projektów w Portfolio
100
% zaangażowania

Przykładowy program szkolenia

Skomponuj swój firmowy program – wybierz konkretne moduły lub zdaj się na mnie.

Analiza tekstów i komunikacji werbalnej

Najlepszy punkt wyjścia do szkolenia z Copywritingu, który zapewni podstawę i punkt wyjścia do optymalizacji treści oraz nauki pisania skutecznych tekstów.

  • Weryfikacja tekstów w materiałach reklamowych oraz na stronie internetowej pod kątem przejrzystości, konwersji, pozycjonowania oraz potencjału sprzedażowego.
  • Pakiet konkretnych wniosków i wskazówek
  • Propozycja ogólnej strategii komunikacji Copywrietrskiej.

Język korzyści w Copywritingu

Przekonujący język korzyści dopasowany prawdziwych do potrzeb Klienta natychmiast skoncentruje uwagę Odbiorców oraz zwiększy potencjał sprzedażowy Twojej firmy.

  • Ćwiczenia na intuicję języka korzyści
  • Język korzyści: zasady i konkretne przykłady branżowe
  • Obrazowy i sytuacyjny język korzyści: wizualizacja w Copywritingu
  • Ćwiczenia ustne i redakcyjne z analizą

Psychologia Copywritingu

Psychologia Copywritingu pozwoli napisać dokładnie to, czego oczekują Klienci twojej firmy.

  • User Experience: jak dopasować stylistykę do preferencje Odbiorców, profil biznesowy firmy oraz specyfikę branży i jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencji
  • Personalizacja tekstów: przez „Państwo”, czy przez „Ty” – trendy, wyniki badań i przykłady branżowe
  • Komunikacja Human2Human: jak tworzyć przyjazne teksty, które zapewniają interakcję, angażują Klientów, oraz kreują partnerskie relacje Klient – firma
  • USP (ang. Unique Selling Point): jak zdefiniować wyjątkowe cechy firmy i naprawdę wyróżnić się na tle konkurencji – zasady i przykłady
  • Psychologia sprzedaży (wywiad BDF): pakiet niezawodnych pytań, które określają prawdziwe potrzeby i pragnienia Klientów.

Copywriting – struktura skutecznych tekstów

Te narzędzia i zasady pozwalają pisać teksty, które współpracują z okiem i umysłem Odbiorcy. Dzięki temu Twój firmowy Copywriting będzie przekonujący już na poziomie struktury.

  • model AIDA: struktura tekstów wpisana w sekwencyjne reakcje umysłu: zasady, przykłady, ocena firmowych tekstów, ćwiczenia z analizą
  • reguła KISS: prostota, dynamika i maksymalna przejrzystość tekstu – zasady, przykłady, ocena firmowych tekstów, ćwiczenia z analizą
  • Eyetracking: wzorowy układ treści na stronie WWW, ulotkach i banerach + komplet informacji dot. liczby znaków, wierszy, czcionki i kolorów

Neuromarketing w Copywritingu

Struktury perswazyjne podprogowo wzmocnią przekaz oraz zapewniają silne impulsy, które przekonają Klientów Twojej firmy, że warto kupić tu i teraz.

  • Jak mózg reaguje na słowa: wyniki badań i pakiet przydatnych informacji
  • Model Miltona: subtelne struktury i techniki perswazyjne: zasady, przykłady, ćwiczenia

Skuteczne nagłówki i krótkie reklamy

W 90% nagłówki decydują, czy Odbiorca przeczyta akapit, a krótkie reklamy najczęściej generują kliki lub decyzje zakupowe. Właśnie dlatego warto opanować skuteczne techniki konwersji.

  • Jak tworzyć nagłówki: 2 niezawodne techniki – zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
  • Jak tworzyć krótkie reklamy branżowe : zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą

Copywriting sprzedażowy – makiety tekstów

Twoje firmowe teksty ofertowe mogą sprzedawać więcej i szybciej. Wystarczy użyć sprawdzonych technik i wykorzystać gotowe makiety, które wystarczy wypełnić treścią.

  • Psychologia sprzedaży: jak napisać dokładnie to, czego oczekuje Klient
  • Copywriting notatek: pytania i odpowiedzi, które same układają się w teksty – przykłady i ćwiczenia
  • 6 matryc skutecznych tekstów sprzedażowych: przykłady i ćwiczenia redakcyjne z analizą

Copywriting w E-Commerce (teksty dla sklepów internetowych)

Wszystko czytelne, jasne i przejrzyste. Rabaty widoczne, do tego angażujące hasła reklamowe, wyczerpujące informacje oraz świetne opisy produktów.  Warto opakować ofertę właśnie w taki Copywriting. Klienci to kupią.

  • Merchandising treści: optymalny układ tekstów w E-Commerce: badania i pakiet wskazówek
  • Opisy produktów: 5 żelaznych zasad, które zwiększają sprzedaż w sklepach internetowych + przykłady branżowe i ćwiczenia z analizą
  • Follow-up (podziękowania, informacje o statusie przesyłki i budowanie relacji z Klientem)
  • Pozycjonowanie sklepów internetowych: SEO Copywriting – od wyboru wyrażeń kluczowych po perfekcyjną optymalizację tekstów – zasady, wskazówki, przykłady

Naming i hasła reklamowe

Sukces sprzedażowy zaczyna się dobrej nazwy produktu, a skuteczne hasło reklamowe wyraża więcej niż słowa, pozostaje w pamięci i przypomina o sobie we właściwej chwili. A więc warto opanować tę wiedzę.

  • jak tworzyć unikalne, bezpieczne i przekonujące nazwy dla firm i produktów: zasady, przykłady, ćwiczenia
  • jak tworzyć hasła reklamowe, które przekonują: zasady, przykłady, ćwiczenia

Pozycjonowanie strony internetowej – SEO Copywriting

Ponad 90% Klientów wybiera firmy z pierwszej „10” Google, a teksty to fundament skutecznego pozycjonowania. Właśnie dlatego warto nauczyć się zasad skutecznego SEO Copywritingu.

  • Co to jest White Hat SEO i czy warto współpracować z agencją – zasady i praktyczne wskazówki
  • Co to jest SEO Copywriting: współpraca z algorytmem Google Koliber i Google Panda – praktyczne wskazówki
  • Jak połączyć przyjazną edukację ze sprzedażą i skutecznym pozycjonowaniem – przykłady i gotowe rozwiązania
  • Wybór ogólnych i szczegółowych wyrażeń kluczowych: krok po kroku
  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem pozycjonowania – pakiet dobrych praktyk i zestaw wskazówek w zakresie optymalizacji Twojej firmowej witryny
  • Optymalizacja tekstu pod kątem pozycjonowania – pakiet dobrych praktyk i analiza wybranych tekstów na Twojej firmowej stronie WWW
  • Analiza skuteczności – gdzie sprawdzić skuteczność tekstów SEO

Jak pisać teksty na stronę internetową

Od czego zacząć? Jak ułożyć teksty na WWW? Które informacje wyeksponować? Jak połączyć informacje z promocją, brandingiem, pozycjonowaniem i sprzedażą? Podczas szkolenia od razu powstaną teksty, które Twoja firma będzie mogła wykorzystać na nowej stronie internetowej.

  • Wybór szablonu i współpraca z programistą/grafikiem: pakiet przydatnych wskazówek
  • Modelowy układ treści – przejrzystość i sekwencyjność informacji: zasady i przykładowe makiety
  • SEO Copywriting – optymalizacja tekstów na stronie pod kątem pozycjonowania
  • Teksty WWW: Home Page, O nas i tekst ofertowy: zasady, przykład, ćwiczenia z analizą

Jak pisać teksty na materiały reklamowe?

Warto zmienić papier w platformę skutecznego marketingu i sprawić, aby Klienci po pierwszym spojrzeniu, chcieli przeczytać ulotkę lub folder.

  • Teksty na ulotki: zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
  • Teksty na foldery: teksty na ulotki: zasady, przykłady, ćwiczenia z analizą
  • Teksty na materiały wspierające sprzedaż (POSM) (infokioski, roll up’y, standy, hangery, wobblery – zasady przykłady, ćwiczenia

Ćwiczenia sprawdzające po szkoleniu

Szkolenie z Copywritingu zapewnia najlepsze efekty dzięki ćwiczeniom. Właśnie dlatego Pracownicy Twojej firmy otrzymają kilka zadań, a ja odeślę je wraz z analizą, poprawkami i komentarzem.

  • Ćwiczenia redakcyjne
  • Analiza i konkretne uwagi
  • Raport dla Managera
  • Konkretne wnioski
  • Ogólna ocena kompetencji

Filip Nocny –trener Copywritingu

Bardzo mi miło, że czytasz moją zawodową wizytówkę. Jako trener Copywritingu łączę wiedzę i doświadczenie stratega komunikacji, kreatywnego Copywritera, Content Managera oraz specjalisty pozycjonowania. Dzięki temu przekazuję maksymalnie praktyczną wiedzę, dzięki której Uczestnicy od ręki piszą skuteczne teksty.

  • 8 lat doświadczenie w roli trenera
  • Prowadzę szkolenia dla firm i instytucji
  • Przekazuję 100% praktycznej wiedzy
  • Wykorzystuję autorskie metody szkoleniowe
  • Szkolę dynamicznie i skutecznie
  • Zapewniam profesjonalizm, pozytywną energię i dobry humor

Ceny – szkolenia

Ta inwestycja po prostu się opłaci
Szkolenie 1-dniowe
3500
PLN netto
  • 7 godzin zegarowych
  • 4-6 modułów
  • Dedykowany program
  • Dedykowane przykłady
  • Dedykowane ćwiczenia
  • Elementy Consultingu
  • Ćwiczenia poszkoleniowe
Zamów
Cykl 3 szkoleń
8500
PLN netto
  • 21h zegarowych
  • Do wykorzystania przez 12 miesięcy
  • Dedykowany program
  • Dedykowane przykłady
  • Dedykowane ćwiczenia
  • Elementy Consultingu
  • Ćwiczenia poszkoleniowe
Zamów
Cykl 4 szkoleń
10000
PLN netto
  • 28h zegarowych
  • Do wykorzystania przez 12 miesięcy
  • Dedykowany program
  • Dedykowane przykłady
  • Dedykowane ćwiczenia
  • Elementy Consultingu
  • Ćwiczenia poszkoleniowe
Zamów

Firmy, które skorzystały

Dołączysz?

Pytania i odpowiedzi

Szkolenie zamknięte z Copywritingu najczęściej prowadzę w siedzibach firm oraz instytucji publicznych. Dzięki temu zamawiający ponosi wyłącznie koszty usługi trenerskiej, oszczędzając na dojazdach oraz noclegach.

Aby szkolenie mogło się odbyć w komfortowych warunkach potrzebna będzie sala szkoleniowa, duży ekran, rzutnik oraz Internet.

Jak najbardziej tak. Na życzenie moja firme przejmie wszystkie obowiązki związane z organizacją szkolenia, cateringiem, a nawet noclegami dla Uczestników.

Jak najbardziej tak. Program szkolenia zamkniętego z Copywritingu uwzględni wszystkie potrzeby Twojej firmy oraz Uczestników. Uwzględnię wszystkie Twoje wymagania oraz uzupełnię je o autorskie propozycje.

Szkolenie z Copywritingu zachowuje swój warsztatowy charakter w grupach do 12 osób. Oczywiście w szkoleniu może wziąć udział dowolna liczba Uczestników. Podane ceny szkolenia obowiązują do 15 Osób. W przypadku większej liczby Uczestników ceny ustalam indywidualnie.

Tak. Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. Wydruk materiałów jest dodatkowo płatny, a jego koszty zależą od liczby Uczestników.

Tak. Uczestnicy otrzymają imienne certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu. Na certyfikacie znajdzie się pieczęć Areny Szkoleń oraz podpis trenera.

Request a Call Back

Our financial advisers always help you