Pisanie tekstów na bloga

Wywołaj pragnienie czytania

Co powiesz na magnetyczne artykuły z podwójną dawką przydatnej wiedzy oraz subtelną promocją między wierszami? Zamów wartościowe teksty na bloga, które wywołują przyjemne pragnienie czytania, zapewnij stronie wysokie pozycje w Google i pozyskuj Leady Sprzedażowe

 

Pisanie tekstów dla bloga to tylko wisienka na torcie. Na dzień dobry otrzymasz kreatywną koncepcję prowadzenie bloga oraz propozycje tematów, które interesują Twoich potencjalnych Klientów.

 

Zobacz, co zyska Twoja firma:

Czy wiesz, że…

…ponad 70% Klientów trafia na strony internetowe właśnie przez Bloga?

Pisanie bloga – oferta

6 składników, które otrzymasz w pakiecie:

Teksty na bloga – korzyści

Sprawdź, co zyskujesz w każdej literze

Teksty na bloga – przykłady

Zobacz, przekonaj się, zamów

Prowadzenie bloga – opinie

Zobacz, co mówią moi Klienci

Firmy, które skorzystały

Dołączysz?

Pisanie tekstów na bloga – współpraca

Lepiej niż oczekujesz – więcej niż się spodziewasz

Zamów firmowy blog

Czekam na wiadomość i działamy!

Wciel się w Copywritera. Napisz, jakie teksty na bloga chcesz zamówić, a ja w 24h złożę Ci ofertę nie do odrzucenia. Czekam zatem na informację i do usłyszenia!

+48 795 513 883
filip@nocnycopywriter.pl




Teksty na bloga – cena

Cena tekstów na bloga zależy od branży, skali trudności, liczby i objętości zamówionych tekstów. Z pewnością zależy Ci na jak najwyższej jakości bloga, ponieważ tylko wartościowa i przydatna treść przełoży się na realne korzyści Twojej firmy. W skutecznym pozycjonowaniu stron internetowych i Content Marketingu nie liczy się ilość, tylko jakość. Warto więc zapłacić nieco więcej, by tekst przełożył się na wysokie miejsca w Google, zaangażowanie Odbiorców, lajki na FB oraz większy ruch na WWW. Właśnie dlatego nie mogę odpowiedzieć jednoznacznie na pytanie „ile kosztują teksty na bloga”.

Branżowe tekst na Bloga

Piszę teksty na bloga dla firm logistycznych, szkoleniowych, meblarskich, salonów SPA, gabinetów kosmetycznych, agencji marketingowych, biur podróży, klubów sportowych oraz szeroko rozumianej branży modowej i beauty. Moja agencja ma ponadto doświadczenie w prowadzeniu bloga dla biur podatkowych i kancelarii prawnych. W tekstach blogowych uwzględniam User Experience Odbiorców oraz branżowe reguły prawne. Stylistykę tekstów blogowych wpisuję w konkretne wymagania, jednak zawsze proponuję oryginalne ujęcie tematów, aby wyróżnić firmę moich Klientów na tle konkurencji.